wtorek, 15 lipca 2014

Always hungry! (๑・ω-)~♥”

Cześć! 
Trochę czasu upłynęło od ostatniego posta, wiięc postanowiłam pojawić się z nowym zapowiadającym nową serię wpisów na blogu. ^^ Wiadomo, są wakacje, mnóstwo czasu i możliwości, więc ja i moje zamiłowania mamy w końcu chwilę, by się sobą zająć. Tym razem nie mam na myśli nic innego niż... Kuchnia! W tym to miejscu bowiem spędzam ostatnio dość sporo czasu eksperymentując i próbując nowych rzeczy, często zaczerpniętych z kuchni azjatyckiej. Tu, w moim kąciku w internecie chciałabym podzielić się z Wami kilkoma prostymi przepisami na moje ulubione jedzonko (głównie słodkości, jak się łatwo domyślić (つω⊂* )). Pierwszy post w tej tematyce już wkrótce, mam nadzieję że seria się Wam spodoba i że ktoś wykorzysta instrukcje, które tu zamieszczę. Na sam początek i na zachętę - łapcie zdjęcie moich samorobnych dango sprzed kilku dni. ^^

Hii!
I haven't written anything for a while already so I decided to come here with a statement about a new series on my blog. ^^ Y'know, summer break, lots of time and capabilities so me and my hobbies finally have some time to grow in power. What do I mean now? Of course, food! Lately this one thing takes most of my time. Here, on my littletinyblog I'd like to share with you recipes for my favourite feeds, mostly taken from Asian style of cooking or inspired by it. The very first post about this stuff will come soon and to begin with something nice and give a little tease, I'm putting a pic of my homemade dango. ^^




XOXO,

Kyoko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz