niedziela, 15 czerwca 2014

Dakota Rose inspired look (*^▽^)/

Cześć, misiaczki! 
Przygotowałam tutorial na zainspirowany lookiem Dakoty Rose makijaż oczu. Wszystko zobaczycie na filmiku poniżej. :3

Hello teddybears! 
I have made a tutorial for Dakota Rose inspired eye makeup. You can see everything on the video below. :3


Mam nadzieję, że się wam podoba. ^^

I hope you like it. ^^



Poza tym, czy tylko ja się cieszę, jak piękny czas w roku mamy w tej chwili? Uwielbiam jeździć do babci gdy jest ciepło, najlepiej na rowerze, i buszować w jej ogródku pełnym poziomek, porzeczek, truskawek, agrestu i wielu innych. Nie ma nic lepszego! Można by było w zasadzie wyżyć z samych tych owoców, taki ich ogrom. Dziś zbierałam poziomki, z których przygotujemy z mamą jutrzejszy obiad. <3

By the way, is it just me who is so happy about such a beautiful season we have now? I love to go to my grandma's, preferably driving a bike, and just spend all day in her garden full of strawberries, currant, gooseberries and many more. There's nothing better than that! You could probably live eating nothing more than these yummy fruits, there are just so many of them... Today I have been picking up strawberries for tommorow's dinner which I and my mum will prepare. <3


Oh, i byłam na fantastycznym koncercie! Grał happysad. <3 <3 <3 Mam nawet autograf!

Oh, and I have been on an awesome concert! There was happysad performing. <3 <3 <3 I even have an autograph! 


XOXO,

Kyoko


4 komentarze:

  1. Makijaż wyszedł Ci przeuroczo~
    Co do tutorialu - stań może na przeciw okna, bo prawie nic nie widać. A, no i jakaś muzyczka w tle dla umilenia oglądania. C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ^^ właściwie, to naprzeciw okna obraz był po prostu przesadnie prześwietlony, stąd inne ustawienie. o muzyce myślałam, ale w końcu stwierdziłam, że mam ją w tle na blogu i mogłoby się pogryźć XD ale dziękuję za rady, to mój pierwszy jutubowy tutorial i nie do końca wiedziałam jak to zrobić XD

      Usuń
  2. Bardzo lubię Dakotę, makijaż wyszedł Ci naprawdę fajnie, szkoda tylko, że jest tak jasne światło.
    Ale jak na pierwszy filmik to jest nieźle, czekam na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń